Asiakaspalvelun kehittämisen työpajat - johtakee.fi

asiakaspalvelun
kehittämisen
työpajat

Menesty tunneälykkäällä asiakaspalvelulla

asiakaspalvelun
kehittämisen työpajat

Kilpailu kiristyy kaikilla aloilla. Asiakaskokemus, -ymmärrys ja -tyytyväisyys ovat teemoja joiden parissa yritykset pyrkivät pärjäämään kilpailijoitaan paremmin. Asiakkaan kohtaaminen on totuuden hetki jossa asiakaspalvelijan/myyjän on päästävä asiakkaan kanssa samalle viivalle.

Asiakaspalvelijan/myyjän on toimittava vaihtelevissa tilanteissa ja erilaisten ihmisten kanssa olemalla samaan aikaan aito sekä uskottava. Tunneälykäs asiakaspalvelija osaa hallita oman toiminnan pystyen samalla vaikuttamaan asiakkaaseen.

valmentaja
tea klinga

Ennen siirtymistä yrittäjäksi ja valmentajaksi työskentelin 15- vuotta vaihtelevissa asiakaspalvelun ja myynnin tehtävissä, näistä vajaat 10-vuotta toimin myymäläpäällikkönä. Kokemus on opettanut että tunneälyä tarvitaan käytännön asiakaspalvelutyössä päivittäin.

Asiakkaan kanssa toimiessa jokainen hetki on tärkeä ja vaikuttaa asiakkaan kokemukseen tuotteesta, palvelusta ja/tai yrityksestä.  Ammattilainen osaa hallita tunteensa ja toimia nopeastikkin muuttuvissa tilanteissa sujuvasti. Asiakkaat ovat hyvin erilaisia ja toivovat usein palvelulta eri asioita. Näihin vaatimuksiin hyvä myyjä/asiakaspalvelija osaa vastata valitsemalla kulloinkin oikeat toimintavat. Ilman tunneälykästä toimintaa ja tunnetaitojen hyödyntämistä palvelu jää helposti pinnalliseksi eikä asiakasta  valloiteta.

työpajan sisältö

Sisältöä voidaan muokata yrityskohtaisesti tarpeiden ja tilanteen mukaan ottamalla käsittelyyn jokin teidän yrityksen haaste.

Aiheena voi olla esimerkiksi tunneälykäs asiakaspalvelu, tunnetaidot asiakaspalvelijan tukena tai reklamaation ja muiden haastavien tilanteiden hoito tunneälykkään asiakaspalvelun avulla.

Työpajoissa opitaan miksi omien tunteiden ja tunnereaktioiden hallinta sekä ymmärrys parantaa asiakaskokemusta. Lisäksi osallistujat saavat käytänön vinkit arkeen joilla tunneälyn ja tunnetaitojen opettelu ja hyödyntäminen helpottuvat.

YRITYSKOHTAINEN
asiakaspalvelun TYÖPAJA

Työpajassa tarkastellaan asiakaspalvelua tunneälykkäiden toimintatapojen kautta. Tunteilla on suuri merkitys asiakkaan ostopäätökseen.  Jopa 95% ostopäätöksestä on tunnetta. Voit parantaa asiakaspalvelua tunneälyn avulla.

Hyvää myyjää määritellään esimerkiksi ammattitaidon, ripeyden, aitouden, luotettavuuden, ystävällisyyden, avuliaisuuden, asiakaslahtöisyyden ja joustavuuden perusteella.

Näitä samoja asioita käsittelee myös tunnetaidot. Voit siis kehittyä tunnetaitoja hyödyntämällä paremmaksi asiakaspalvelijaksi.

 Työpaja osallistaa perinteistä koulutusta enemmän. Työpajassa oppiminen tehostuu tiedon jakamisen ja yhdessä asioiden pohtimisen kautta. Toimintatapa mahdollistaa erilaisten näkemysten ja omien kokemusten rohkeamman ilmaisun. Myös hiljaisemmat henkilöt saadaan paremmin osallistumaan  kun mahdollistetaan pienryhmissä toimiminen.
 

Työpaja kestää kolme tuntia ja se voidaan pitää verkko- tai lähityöpajana. Sisältö rakentuu lyhyiden teorioiden, ryhmätöiden, yhteisen ja yksilöllisen pohdinnan sekä tekemisen ympärille. Työpajoissa korostetaan luottamuksellisuutta ja innostetaan kaikkia osallistumaan.

Yhteen työpajaan otetaan enintään 35 osallistujaa. Suuremmasta ryhmäkoosta voidaan sopia erikseen.

 

Johtakee-työpajat

verkkotyöpaja

1000 e alv 0% (1240 e sis alv 24%)

lähityöpaja

1200 e alv 0%  (1488 e sis alv 24%)

(Matkan ollessa yli 70 kilometriä Jyväskylästä  lisätään Lähityöpajan hintaan kilometrikorvaus sopimuksen mukaan.)

ota yhteyttä sähköpostilla tai soittamalla

Soita 044 981 6036