Koulutukset - johtakee.fi

Koulutuksen toteuttaminen pähkinänkuoressa

Koulutus voidaan toteuttaa joko puolen päivän mittaisena (3 h) tai koko päivän (6 h) mittaisena.

Tarkempi kokonaisuus suunnitellaan yhdessä koulutuksen tilaajan kanssa, jotta sisältö sopii juuri teille. Toimintani keskiössä on arkijohtamisen malli ja tunneäly, jotka varmistavat, että muutokset eivät jää vain puheen tasolle vaan aidosti jalkautuvat yrityksen tai organisaation jokapäiväiseen arkeen. Olen saanut erityistä kiitosta siitä, että pystyn luomaan tilaisuuksiin luottamuksellisen ja turvallisen ilmapiirin, jossa jokainen pääsee ääneen ja osallistumaan.

Koulutusten suunnittelussa huomioidaan oppiminen ja selkeiden työkalujen tarjoaminen päivittäisen työn tueksi. Valmennustyylini on osallistava, kannustava ja käytännönläheinen, jossa myös huumorille ja ilolle on tilaa. Aloitamme lyhyellä alustuksella ja tutustumisella, käymme läpi valitsemanne aihekokonaisuuden ja sen jälkeen osallistujat pääsevät soveltamaan ja oppimaan tehtävien sekä keskusteluiden avulla avulla. Koulutus päätetään yhteenvetoon, jonka avulla opittu tiivistetään. Osallistujat saavat jälkikäteen lyhyen palautekyselyn täytettäväksi sekä koulutuspäivässä käytetyn materiaalin itselleen.

Koulutukset voidaan pitää verkossa tai lähitapaamisena.

Kaiken takana on Arkijohtamisen malli

Elämä on suurimmilta osin arkea ja niin on myös työelämä. Kehittämäni Arkijohtamisen malli on syntynyt esihenkilötyökokemuksen sekä johtamisesta tehtyjen tutkimusten, havaintojen ja keskustelujen pohjalta. Malli tarjoaa tukea päivittäiseen johtamiseen erittelemällä osa-alueet, joihin tulisi päivittäin kiinnittää huomiota (yksilö, ryhmä, toiminnot ja osaaminen). Konkreettinen malli tarjoaa tukea myös vuorovaikutuksen rakentamiseen tunneälyn ja tilannetajun kautta.

Arkijohtamisen työkalut ovat niitä tapoja joilla asioita käsitellään ja hoidetaan päivittäin. Työkaluja on yhdeksän ja niitä hyödynnetään tunneälyn sekä tilannetajun kautta. Päivittäisessä esimiestyössä on monta osaa ja työkalua joita tulee käyttää. Johtakeen valmennukset, koulutukset ja puheenvuorot antavat käytännönläheisiä vinkkejä ja työkaluja, joiden avulla sinäkin teet jokapäiväisestä arjesta helpompaa, toimivampaa ja tuloksellisempaa.

Koulutukset esihenkilötyön ja johtamisen kehittämiseen

Auta esihenkilöitäsi onnistumaan työssään! Esihenkilöille, johtajille tai yrittäjille suunnatun koulutuksen aiheena voi olla esimerkiksi:

  • tunneälykäs johtaminen
  • arkijohtamisen malli ja työkalut johtamisen tukena
  • johtaminen suorittavan työn ohella
  • johda tuloksellisesti ja tunneälykkäästi
  • onnistunut kohtaaminen haastavissa tilanteissa
  • esihenkilön itsetuntemus ja rooli.

Tunneälykkään arkijohtamisen avulla saatte selkeitä työkaluja ja toimintatapoja johtaa. Samalla opitaan keinoja jaksaa roolin haasteita ja rasitteita. Kannattavuus ja tulos paranevat, kun työyhteisössä voidaan hyvin, työhön sitoudutaan ja motivoidutaan.

Koulutukset työyhteisön kehittämiseen

Rakennetaan yhdessä toimivampaa työyhteisöä! Koulutuspäivän aiheena voi olla esimerkiksi:

  • työyhteisön viestintä ja hyvinvointi
  • tunneälykäs työyhteisö ja muutoskyky
  • parempaa vuorovaikutusta ja viestintää
  • onnistumisten huomiointi ja palautteen antaminen

Johtakeen käytännönläheiset ja osallistavat työyhteisön koulutuspäivät sopivat yrityksille, jotka haluavat kehittää työyhteisön toimintaa, oppia tunneälystä ja käytännön toimista sen vahvistamiseksi sekä ulkopuolisen kouluttajan, joka osaa tuoda puolueettomia näkemyksiä ja osallistaa jokaisen.

Koulutukset tunneälykkään asiakaspalvelun kehittämiseen

Tunneälyllä parempaa asiakaspalvelua! Koulutuste pääasiallisena kohderyhmänä ovat myynti- ja asiakaspalveluhenkilöstö sekä näitä toimintoja johtavat esihenkilöt. Koulutuksen aiheena voi olla esimerkiksi:

  • tunneälykäs asiakaspalvelu
  • asiakaskokemus, asiakasymmärrys ja asiakastyytyväisyys
  • tunnetaidot asiakaspalvelijan tukena
  • reklamaation ja muiden haastavien tilanteiden hoito

Koulutuksessa opitaan miten asiakaspalvelua tehdään tunneälykkäästi ja miksi omien tunteiden ja tunnereaktioiden hallinta parantavat asiakaskokemusta. Samalla vahvistetaan me-henkeä, sitoutetaan henkilöstöä ja opitaan luomaan onnistuneita asiakaskokemuksia.

Hei, olen Tea Klinga!

Tunneälykkyyden ja vuorovaikutuksen puolestapuhuja, valmentaja ja Johtakee Oy:n yrittäjä. Kokemukseni johtamisesta ja työskentelystä erilaisissa yhteisöissä, opiskelun tuoma tieto, tutkittuun tietoon tutustuminen, työsuojelutyön kokemukset, havainnot ja arkiset keskustelut ovat lisänneet uskoani tunneälyn ja tuloksellisuuden yhteyteen. Näistä ajatuksista on syntynyt Johtakee Oy:n tunneälykkään arkijohtamisen malli ja sen työkalut, joita hyödynnän työssäni valmennuksissa ja koulutuksissa.

Koen iloa ja merkityksellisyyttä kun voin työlläni auttaa muita onnistumaan, oivaltamaan ja voimaan paremmin työssään. Kun etsit aidosti innostavaa, osallistavaa, käytännönläheistä ja tunneälykästä valmentajaa, ota yhteyttä niin jutellaan ja tutustutaan lisää!

Asiakkailta kuultua

”Tea tuli auttamaan erityisesti minua, esimiestä, mutta myös koko työryhmää vuorovaikutukseen liittyvissä haasteissa, henkilökunnan pinttyneissä tavoissa kommunikoida, joista piti päästä eteenpäin ja osaltaan jopa unohtaa. Jo tilanteemme alkukartoitusta tehdessä Tean kanssa keskustelu oli luontevaa. Olimme mielestäni hyvin pian samalla aaltopituudella ja minulle tuli tunne, että ”tuo nainen tietää juuri, mistä minä puhun!”

Tean oma esimieskokemus kuulsi selkeästi hänen puheidensa taustalla. Tea oli hyvin läsnä ja kuunteli, teki tarkentavia kysymyksiä, kertoi omia kokemuksia, ja teki heti ehdotuksia, miten lähtisi käsittelemään meidän porukan tilannetta. Nämä ehdotukset toteutettiin melkeinpä sellaisenaan ja palaute palaverista oli erittäin positiivista. Tea rakensi palaverin myös niin, että jokaisen henkilökunnan jäsenen ääni tuli kuuluviin, myös niiden hiljaisimpien, ja erityisesti tästä sain kuulla hyvää palautetta henkilökunnalta.” – Marita Schroderus / Marketpäällikkö

”Rento ilmapiiri ja avoin keskustelu.”

”Ryhmätyöskentely oli parasta”

”Paljon hyvää keskustelua.”

”Kaikki osallistuivat, myös ne jotka eivät yleensä.”

”Selkeä ja simppeli tapa opetella vuorovaikutustaitoja.”

Koulutuksen sisältö ja hinta

  • 3 h tai 6 h räätälöity koulutuskokonaisuus
  • Ennakkokysely / aloituskeskustelu
  • Osallistava valmennusote ja ryhmäkeskustelut
  • Voidaan toteuttaa kokonaan /osin työpajana
  • Palautekysely ja koulutusmateriaali kirjallisena
  • Tehtäviä/työkirja soveltamiseen koulutuksen jälkeen
 
 
  • Puolen päivän koulutus: 1200 € (alv 0 %) (1488 sis. alv 24%)     
  • Koko päivän koulutus: 1900 € (alv 0 %)   (2356 € sis. alv 24%) 
  • Matkakustannukset sopimuksen mukaan

Ota yhteyttä sähköpostilla tai soittamalla

Soita 044 981 6036