Asiakaspalvelun koulutus - johtakee.fi

asiakaspalvelun
koulutus

Menesty tunneälykkäällä asiakaspalvelulla

asiakaspalvelun
kehittämisen tärkeys

Kilpailu kiristyy kaikilla aloilla. Asiakaskokemus, -ymmärrys ja -tyytyväisyys ovat teemoja joiden parissa yritykset pyrkivät pärjäämään kilpailijoitaan paremmin. Asiakkaan kohtaaminen on totuuden hetki jossa asiakaspalvelijan/myyjän on päästävä asiakkaan kanssa samalle viivalle.

Asiakaspalvelijan/myyjän on toimittava vaihtelevissa tilanteissa ja erilaisten ihmisten kanssa olemalla samaan aikaan aito sekä uskottava. Tunneälykäs asiakaspalvelija osaa hallita oman toiminnan pystyen samalla vaikuttamaan asiakkaaseen.

valmentaja
tea klinga

Ennen siirtymistä yrittäjäksi ja valmentajaksi työskentelin 15- vuotta vaihtelevissa asiakaspalvelun ja myynnin tehtävissä, näistä vajaat 10-vuotta toimin myymäläpäällikkönä. Kokemus on opettanut että tunneälyä tarvitaan käytännön asiakaspalvelutyössä päivittäin.

Asiakkaan kanssa toimiessa jokainen hetki on tärkeä ja vaikuttaa asiakkaan kokemukseen tuotteesta, palvelusta ja/tai yrityksestä.  Ammattilainen osaa hallita tunteensa ja toimia nopeastikkin muuttuvissa tilanteissa sujuvasti. Asiakkaat ovat hyvin erilaisia ja toivovat usein palvelulta eri asioita. Näihin vaatimuksiin hyvä myyjä/asiakaspalvelija osaa vastata valitsemalla kulloinkin oikeat toimintavat. Ilman tunneälykästä toimintaa ja tunnetaitojen hyödyntämistä palvelu jää helposti pinnalliseksi eikä asiakasta  valloiteta.

koulutuksen sisältö

Koulutuksen aiheena voi olla esimerkiksi tunneälykäs asiakaspalvelu, monikanavainen asiakaspalvelu, asiakasymmärrys, työssä jaksaminen ja haastavien tilanteiden hoito tai tuloksellinen asiakaspalvelu. Sisältö luodaan yrityskohtaisesti tarpeiden ja tilanteen mukaan.

Koulutuspäivä koostuu teoriasta ja osallistavisa menetelmistä kuten pari- ja ryhmätöistä sekä yhteisistä keskusteuista. Työote on valmentava ja oivalluttava.

Osallistujat saavat koulutuksesta käytänön vinkkejä arkeensa joilla tunneälyn ja tunnetaitojen opettelu ja hyödyntäminen asiakaspalvelutyössä helpottuvat.

Koulutuspäivä kestää 7 tuntia. Yhteen koulutukseen otetaan enintään 40 osallistujaa. Suuremmasta ryhmäkoosta voidaan sopia erikseen.

Johtakee-koulutukset

1900 e alv 0%  (2356 e sis alv 24%)

(Matkan ollessa yli 70 kilometriä Jyväskylästä  lisätään Lähityöpajan hintaan kilometrikorvaus sopimuksen mukaan.)

ota yhteyttä sähköpostilla tai soittamalla

Soita 044 981 6036